sobota, 18 lutego 2012

Warsztaty kulinarne Knorr


16 lutego miałem przyjemność wziąć udział w warsztatach pt. "Tysiące Inspiracji z Marco PIerre White i kostką rosołową Knorr" organizowanych przez firmę Knorr. Zaproszenie otrzymałem za udział w akcji "Bloger w kuchni" na stronie Przepisy.pl
W evencie wzięło udział ok. 15 blogerów, każdy z nich przygotował po jednym daniu.
Ja trafiłem na stanowisko, na którym do przygotowania był "Sandacz w grzybowej marynacie z podsuszonymi pomidorami" W naszym menu znajdowały się również m.in. takie potrawy jak:
Egzotyczna sałatka z małżami
Zupa rakowa z kukurydzianym kremem
Pieczone roladki z kurczaka z wątróbką i suszoną śliwką
Kaczka po pekińsku
Słodkie springrollsy
Po prawie dwugodzinnym rządzeniu w kuchni, zasiedliśmy przy pięknie ozdobionym i zastawionym stole. Wszystkie potrawy przygotowane przez blogerów, były wyśmienite, sam nie byłem w stanie spróbować każdego. Po mile spędzonym dniu, każdy z uczestników otrzymał niezawodny zestaw 5 noży Fiskars w bloku jak również kostki rosołowe Knorr.
Dziękuję wszystkim blogerom i organizatorom za świetnie spędzone popołudnie:)







5 komentarzy:

  1. Żałuję, że warsztaty były zorganizowane w środku tygodnia :/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo miło było Cie poznac i razem gotowac :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie spędzony czas!
    Fotki rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie również było miło Cię poznać Mateuszu:) pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  5. najblizsze warsztaty z Knorrem juz wkrotce na mazurach

    OdpowiedzUsuń